Niet-digitale bekendheid, ook belangrijk!

Door Job van Essen

1 maart 2021 -Het lijkt wel of alle communicatie en reclame tegenwoordig via het internet, websites en de social media verloopt. In de Mosterdhof vinden we het belangrijk dat ons project zichtbaar is voor de wijk en voor het dorp. Dankzij de creativiteit van één van onze deelnemers hebben we speciale borden voor bij de parkeerplaatsen kunnen laten maken en zijn de auto’s door een subtiele sticker op de zijkant en achterkant van de auto herkenbaar als deelauto van de Mosterdhof. Het ontwerp brengt het concept (elektrische) deelauto, de wijk en (groene) duurzaamheid mooi in beeld.

We hopen zo meer mensen uit de wijk en het dorp nieuwsgierig te maken voor elektrisch autodelen. Dankzij de ‘waspassen’ die ondertussen in beide auto’s aanwezig zijn kunnen we er ook voor zorgen dat onze rijdende reclameborden er keurig uitzien.We merken ook dat steeds meer mensen in de wijk nieuwsgierig worden. Daarom kijken we uit naar de echte lente, zodat we een instapdag kunnen organiseren voor iedereen die elektrisch rijden wil ervaren. Dat is misschien nog even wachten, maar het ziet er al een stuk beter uit dan twee weken geleden, toen we nog tot onze enkels in de sneeuw stonden en de e-golfjes meer op stationcars leken.

  • sponsor
  • sponsor
  • sponsor

Aanbieding

50% voltooid