Reserveringsstress

Door Anita Holstra

4 mei 2021 -Eerlijk is eerlijk. Een auto delen met de buurt en het elektrisch rijden zijn geweldig. Maar dat reserveren en auto openen via de app is wel een ding. Het maken van een reservering verloopt eigenlijk altijd probleemloos. Een reservering aanpassen daarentegen… Gelukkig heeft Stapp.in een goed bereikbaar servicenummer en een erg aardige helpdeskmedewerker met héél véél engelengeduld.

Onderweg is het altijd weer spannend. Zorgen dat je niet met een lege telefoon zit en telkens enige stress of de auto wel verbindt met de app. Ik weet nu dat er in Ootmarsum een slechte 4G-dekking is, waardoor ik pas na lange tijd weer in de auto kon.

De plaatselijke autowasstraat is inmiddels ook bekend met Auto van de Straat. “Hé, ik ken u uit de krant en de auto ook,” riep de wasstraat-eigenaar opgewekt. Maar nadat de auto midden in de wasstraat niet meer wilde starten door een probleem met de reservering, was de eigenaar wat minder vrolijk. Gelukkig hebben de wasstraatmedewerkers de auto er uit geduwd. En de altijd goedgemutste Stapp.in medewerker mét het engelengeduld, loste op afstand het probleem op,  waardoor ik alsnog naar huis kon rijden. Een ouderwetse sleutel is zo gek nog niet op sommige momenten. Maar al doende leren we. Internet blijkt alleen nodig bij de start van een reservering. De app wordt in stapjes telkens verbeterd. En wat wel hetzelfde blijft, is het enthousiasme over elektrisch rijden en autodelen. Onze tweede auto is inmiddels verkocht en de volgende reservering staat al weer gepland.

  • sponsor
  • sponsor
  • sponsor

Aanbieding

50% voltooid